OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENTKI/ ASYSTENTA DYREKTORA

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W BIAŁYMSTOKU

POSZUKUJE OSOBY DO WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW

ASYSTENTKI/ ASYSTENTA DYREKTORA

 

 

Miejsce pracy:

SP ZOZ WSPR w Białymstoku ul. Poleska 89, 15- 874 Białystok

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  • komunikatywność, sumienność, zdolności organizacyjne,
  • dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów, w tym telefonicznych,
  • wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Główne obowiązki:

  • prowadzenie terminarza spotkań Dyrekcji Zakładu,
  • organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych zgodnie z poleceniami przełożonego,
  • obsługa interesantów oraz współpracowników osobiście lub przez telefon,
  • czynny udział w przygotowywaniu wizyty gości oraz obsługa gości,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Zakładu

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • pracę w stabilnej i renomowanej firmie

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane CV oraz List Motywacyjny wraz oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • klauzula obowiązku informacyjnego dla kandydatów do pracy biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w SP ZOZ WSPR w Białymstoku (wg załączonego wzoru).

 

Termin składania dokumentów: 15.01.2025 r.

 

Dokumenty należy przesłać na adres: 15-874 Białystok, ul. Poleska 89 lub można złożyć osobiście w kancelarii SP ZOZ WSPR w Białymstoku lub poprzez pracuj.pl

 

Inne informacje:

Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod nr telefonu 85 66 37 339

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do SP ZOZ WSPR w Białymstoku).

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o rozmowie wstępnej.

klauzula informacyjna kandydaci [docx 20kb]