- Organizator akcji promocyjnej
Akcja promocyjna „Karta Rabatowa POGODNA STACJA VIP” organizowana jest przez: SP ZOZ WSPR w Białymstoku, 15-874, ul. Poleska 89. NIP:542-25-03-045, zwana dalej „Organizatorem”.
- Produkty promocyjne
Produkt promocyjny: paliwa ON, PB, LPG, oraz usługi jakie prowadzi stacja w zakresie kontroli pojazdów, obsługi pojazdów samochodowych i mycia aut.
- Cel akcji promocyjnej
- Celem akcji promocyjnej jest wsparcie lojalności klientów poprzez przyznanie Karty Rabatowej Pogodna Stacja VIP, dzięki której klient będzie otrzymywał od kolejnej wizyty rabat na paliwa w wysokości 4 gr na litrze dla paliw PB i ON oraz 2 gr dla LPG. Rabat na wszystkie usługi wykonywane na Pogodnej Stacji 10%*. Badania techniczne nie podlegają rabatowi.
- Czas trwania akcji promocyjnej
- Akcja promocyjna trwa w okresie od 01/08/2022 do 01/08/2023.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia akcji promocyjnej bez podania przyczyny, informując o tym fakcie za pośrednictwem strony internetowej pogotowie.bialystok.pl
- Rabat przyznawany na podstawie Karty Rabatowej Pogodna Stacja VIP nie łączy się z innymi rabatami i upustami udzielanymi na podstawie zawartych umów.
- Nie można łączyć innych promocji realizowanych przez Organizatora z promocją
„ Karta Rabatowa POGODNA STACJA VIP” i programów.
- Miejsce akcji promocyjnej
- Akcja promocyjna odbywa się w czasie określonym w pkt. IV.1 w kompleksie Działu Środków Transportu zwanym na czas akcji „Pogodna Stacja VIP” przy ulicy Pogodnej 22 w Białymstoku.
- Organizator zastrzega sobie czasowe lub stałe wyłączenie określonego produktu promocyjnego z akcji promocyjnej.
- Uczestnictwo w akcji promocyjnej
- Akcja kierowana jest do wszystkich Klientów „Pogodna Stacja VIP”.
- Klienci spełniający wymogi i postanowienia niniejszego regulaminu zwani są dalej „Uczestnikami”.
- Uczestnik w okresie trwania Akcji promocyjnej, w chwili dokonaniu zakupu towaru bądź usługi ma możliwość jednorazowego otrzymania Karty Rabatowej.
- Rabat będzie naliczany od kolejnej sprzedaży, następującej po otrzymaniu Karty Rabatowej.
- Odbiór Karty Rabatowej może nastąpić tylko w okresie trwania promocji.
- Karta nie wymaga rejestracji danych osobowych.
- Jednemu uczestnikowi przysługuje jedna karta.
- W przypadku zniszczenia czy zgubienia karty rabatowej nie ma możliwości otrzymania nowej karty ani duplikatu.
- W przypadku wyczerpania się zapasów Kart Rabatowych, karta Uczestnikowi nie przysługuje.
- Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji promocyjnej powinny być składane przez Uczestników w formie pisemnej na adres Organizatora z dopiskiem: Reklamacja do Akcji promocyjnej „Karta Rabatowa POGODNA STACJA VIP”. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis i powód reklamacji. Forma pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności.
- Ostateczny termin składania reklamacji kończy się z upływem 7 dni od dnia zakończenia Akcji promocyjnej. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany listem poleconym w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wiążąca i ostateczna.
- Postanowienia końcowe
- Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej pogotowie.bialystok.pl
- Udział w Akcji promocyjnej oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
- Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny. Wiążące w czasie Akcji promocyjnej są jedynie postanowienia niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w czasie trwania Akcji promocyjnej.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
- Integralną częścią regulaminu jest załącznik pn. Formularz reklamacji wraz z klauzulą informacyjną w zakresie RODO.
*) rabat nie dotyczy materiałów i części wykorzystywanych do napraw